e-shop (internetový obchod)

B2B/B2C

E-shopy dnes slouží především k nabídce zboží či služeb s cílem usnadnit uživateli vyhledávání, porovnání cen a parametrů s možností si je okamžitě objednat, zaplatit (převodem či kartou) a do několika pracovních dnů začít i užívat. Příjem takových objednávek od zákazníků, zprostředkování plateb, poskytování dalších informací o výrobcích či efektivní řešení nabídek, slevových kuponů a slev obecně, nebo dokonce předplatného, řeší právě redakční prostředí internetového obchodu, tzv. administrace, která je optimalizovaná pro rychlé rozšíření narůstajících požadavků každého úspěšného internetového obchodu.

Co je e-shop

E-shop je v drtivé většině případů realizován jako sada skriptů, který spolupracuje s databází, v níž má detaily o zboží (službách) uloženy. Pokud je napsaný s přihlédnutím k SEO, dokáže lépe přitahovat pozornost potenciálních zákazníků, hledajících zboží či služby, jež chtějí koupit, právě přes internetové vyhledávače.

Proč e-shop

V době rozkvětu internetu využívá pro svůj nákup v prostředí e-shopů, čím dál tím více uživatelů. Uživatele vede k nákupu velký vyběr a nízké ceny, které jsou v kamenných obchodech častokrát až mnohonásobně vyšší. Uživatel tak může nakupovat z pohodlí domova či kanceláře a má dostatek času na rozmyšlení, který produkt či službu zakoupit. Velkým lákadlem pro zákazníky bývá krátká dodací lhůta = rychlost dodání produktů logistickými firmami, slevy, kupony a jiná kreditní uživatelská řešení, kvůli kterým se zákazník rád do e-shopu vrací a znovu nakupuje kdykoliv v průběhu roku.

© 2008-2015 DESIGNSERVIS.cz :: Všechna práva vyhrazena.